Koszyk jest pusty Twoje konto
|
PoradyStrona główna » Porady » Problem z zapaleniem silnika po zerwaniu...
Problem z zapaleniem silnika po zerwaniu śruby napędzającej pompę wspomagania Mazda 6 2.0DWitam,w Mazdzie 6 zablokowało vacum pompę która jest napędzana z wałka rozrządu,przed naprawą silnik zapalał nie było wspomagania kierownicy i hamulca te dwie pompy są napędzane z wałka rozrządu przez śrubę która po zablokowaniu się jednej z pomp ulega zerwaniu.Po naprawie silnik nie zapala nie ma sygnału do wtryskiwaczy i żadnych błędów w sterowniku silnika.Po burzy mózgów okazało się że przed naprawą silnik zapalał bo czujnik wałka rozrządu nie miał impulsów ,kółko które je generowało odpadło razem z ukręconą śrubą a bezpośrednią przyczyną nie zapalania był pasek rozrządu który przeskoczył o jeden ząb na kole wałka głowicy w skutek braku synchronizacji między czujnikami wału korbowego i rozrządu sterownik nie puszczał wtryskiwaczy.Po odpięciu czujnika na zdjęciu silnik pracuje na przestawionym rozrządzie.Zainteresowała Cię nasza oferta? Poleć stronę znajomemu |